Parliamentary Office

 

 

 


Η ΔΟΜΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ A.E. δημιούργησε ένα πρόγραμμα σχεδιασμένο για να παρέχει πλήρη οργάνωση και αξιοποίηση της πληροφορίας που απαιτεί το κάθε πολιτικό γραφείο ή πολιτικός φορέας.

Το πρόγραμμα είναι φιλικά σχεδιασμένο σε περιβάλλον Web για δυνατότητα χρήσης του

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ πάνω από το internet.

 

Το Parliamentary Office  αποτελείται από τα εξής επιμέρους προγράμματα (modules):

 

*       Διαχείριση Πολιτών

*       Διαχείριση Προφίλ Πολίτη

*       Διαχείριση Τηλεφωνικής Επικοινωνίας Γραφείου

*       Διαχείριση Θεμάτων Συζήτησης Γραφείου

*       Διαχείριση Συναντήσεων Γραφείου

*       Ανάλυση & Επιλογή Στοιχείων

*       Διαχείριση Χρηστών (Ασφάλειας Πρόσβασης)

 

Διαχείριση Πολιτών

 

Μέσω αυτού του προγράμματος μπορούμε να διαχειριστούμε έννοιες όπως:

 

*       Ενασχόληση Επαγγέλματος: Αφορά την διαχείριση του τομέα απασχόλησης που

*      έχει ο πολίτης. Το πρόγραμμα είναι εμπλουτισμένο με όλες τις δυνατές αναφορές

*      αλλά επιτρέπει και την οργάνωση που θα θελήσει το κάθε γραφείο.

*       Επαγγέλματα: Αφορά την διαχείριση των επαγγελμάτων που μπορεί να

*      εξασκήσει ο πολίτης. Το πρόγραμμα είναι εμπλουτισμένο με όλα τα πιθανά

*      επαγγέλματα, επιτρέπει δε στο κάθε γραφείο να διαμορφώσει την δική του λίστα.

*       Ειδικότητες: Αφορά τις ειδικότητες στο επάγγελμα. Το πρόγραμμα είναι

*      εμπλουτισμένο με όλες τις πιθανές ειδικότητες επαγγελμάτων, δίνει δε την

*      δυνατότητα για διαμόρφωση και εμπλουτισμό τους.

*       Νομοί & Περιοχές Χώρας: Αφορά την διαχείριση των νομών – πόλεων –

*      ταχυδρομικών κωδικών και οδών της χώρας.

*       Εκλογικά Στοιχεία: Αφορά την διαχείριση των εκλογικών στοιχείων της χώρας.

*       Κύρια Ονόματα: Δυνατότητα διαχείρισης & τυποποίησης των όλων των ονομάτων

*      και του εορτολογίου τους. Το πρόγραμμα είναι εμπλουτισμένο με όλα τα ονόματα

*      που χρησιμοποιούνται αλλά επιτρέπει και την προσθήκη νέων, αν δεν υπάρχουν.

*       Πολίτες: Δυνατότητα της διαχείρισης της πληροφορίας κάθε πολίτη όπως:

*      Προσωπικά στοιχεία

*      Πολλαπλές διευθύνσεις (κατοικίας, εργασίας κλπ)

*      Πολλαπλά τηλέφωνα (σταθερό, κινητό, φαξ)

*      Online επικοινωνία (e-mail, website, social media)

*      Συστάσεις πολιτών

*      Προφίλ πολίτη (επαγγελματικό, κοινωνικό)

*      Διαχείριση νοικοκυριών

 

Διαχείριση Προφίλ Πολίτη

 

Μέσω αυτού του προγράμματος μπορούμε να διαχειριστούμε έννοιες όπως:

 

*       Ιδιότητες: Δυνατότητα διαχείρισης των χαρακτηριστικών πολίτη σε

*      επαγγελματικό & κοινωνικό επίπεδο.

*       Διακριτοί Τίτλοι: Δυνατότητα διαχείρισης των συγκεκριμένων αρμοδιοτήτων

*      του πολίτη σε επαγγελματικό ή κοινωνικό επίπεδο.

*       Φορείς & Οργανισμοί: Αφορά την διαχείριση όλων των φορέων στους

*      οποίους ο πολίτης συμμετέχει σε επαγγελματικό ή κοινωνικό επίπεδο (π.χ.

*      δημόσιους οργανισμούς, εταιρείες, συλλόγους κλπ.)

*       Εκδηλώσεις Φορέα & Οργανισμού: Δυνατότητα καταγραφής και

*      παρακολούθησης των εκδηλώσεων που κάνει ο κάθε φορέας ή οργανισμός

*      και έχει ενημερωθεί το γραφείο για συμμετοχή.

*       Αντιδράσεις Γραφείου Σε Εκδήλωση Φορέα & Οργανισμού: Δυνατότητα να

*      καταγράφουμε και να παρακολουθούμε τις αντιδράσεις του γραφείου σε

*      κάθε εκδήλωση φορέα.

 

 Διαχείριση Τηλεφωνικής Επικοινωνίας Γραφείου

Μέσω αυτού του προγράμματος μπορούμε να διαχειριστούμε την τηλεφωνική

επικοινωνία που δέχεται το γραφείο ή ο πολιτικός φορέας από τον πολίτη.

 

Δυνατότητα διαχείρισης στοιχείων όπως:

 

*       Είδος τηλεφωνικής επικοινωνίας

*       Αντικείμενο κλήσης

*       Υπεύθυνος διαχείρισης

*       Συσχέτιση με ραντεβού ή θέμα συζήτησης για το γραφείο

*       Πορεία εξέλιξης

 

Διαχείριση Θεμάτων Συζήτησης Γραφείου

 

Μέσω αυτού του προγράμματος μπορούμε να διαχειριστούμε τα θέματα για

συζήτηση που έχουν προκύψει για το γραφείο ή τον πολιτικό φορέα και

σχετίζονται με πολίτη ή ακόμη και εσωτερικά θέματα.

 

Δυνατότητα διαχείρισης στοιχείων όπως:

*       Κατηγορία & υποκατηγορία θεμάτων

*       Πρωτόκολλο

*       Αντικείμενο θέματος συζήτησης

*       Υπεύθυνος έγκρισης

*       Διαχειριστής θέματος

*       Προτεραιότητα

*       Πορεία εξέλιξης

*       Ενέργειες για το θέμα

 

 

 Διαχείριση Συναντήσεων Γραφείου

 

Μέσω αυτού του προγράμματος μπορούμε να διαχειριστούμε τις συναντήσεις

που έχουν προκύψει για το γραφείο ή τον πολιτικό φορέα και σχετίζονται με

πολίτη ή ακόμη και εσωτερικά θέματα.

 

Δυνατότητα διαχείρισης στοιχείων όπως:

 

*       Είδος συνάντησης

*       Αντικείμενο συνάντησης

*       Υπεύθυνος έγκρισης

*       Συμμετέχοντες

*       Ημερομηνία & ώρα συνάντησης

*       Συσχέτιση με προϋπάρχον θέμα συζήτησης & ενεργειών του

*       Πορεία εξέλιξη

*       Αποφάσεις & επόμενες ενέργειες

 

Ανάλυση & Επιλογή Στοιχείων

Μέσω αυτού του προγράμματος μπορούμε να διαχειριστούμε όλη την

πληροφορία που έχουμε συγκεντρώσει για να οργανώσουμε αναφορές και

επικοινωνία με τους πολίτες.

 

Διαχείριση Χρηστών (Ασφάλεια Πρόσβασης)

Μέσω αυτού του προγράμματος διαχειριζόμαστε το επίπεδο ασφάλειας στην

πρόσβαση των δεδομένων μας.__       

 

 

 

Επικοινωνήστε μαζί μας